tirsdag den 11. april 2017

Dina Asher-Smith beží pôsobivý PB vo svetovom šampionáte 200m tepla

Pre väčšinu roka Dina Asher-Smith trávi čas štúdiom histórie. Teraz čoraz viac kráľa College, London, žiak je určená, aby sa to. 19-ročný bol pôsobivý, keď bežal osobný rekord 22.22sec vo svojom úvodnom tepla - najrýchlejší v prvom kole 200 metrov na majstrovstvách sveta history.Veronica Campbell-Brown vyhral svetový šampionát 200m teplo…v zlom pruhu Viac

K tomu, aby výkon Asher-Smith je do ďalšieho kontextu, to by tiež vyhral ju medailu na posledných 10 majstrovstvách sveta - a zlata v roku 1997, 2001, 2003 a 2011. "Aj nečakal prevádzkovať osobný rekord v teple, "pripustila. "Bežal som dobrý zákruty a keď Be tclic-Bonus zadarmo som videl, kde som som sa snažil zmierniť svoju cestu k linke získať dobré pruh pre semifinále.Som úplne v siedmom nebi. "

Asher-Smith je čas bol v dostatočnej vzdialenosti z favoritov pre-event Dafne Schippers, 100m strieborný medailista a Elaine Thompson, ktorý je práve hovorili pripravilo jamajského kempe , ale mladý Brit bol hanblivý, keď to bolo navrhol, že ona bola medaila súťažiacich. "Musím sa kvalifikovať do finále ako prvý," varovala pred štvrtkovým semifinále. "Ale ja som dychtivý ísť."

Mo Farah bol tiež pozitívny po kvalifikácii pre sobotňajšej 5,000 finále potom, čo prišiel stály na druhom mieste za 18 rokov staré etiópskej Yomif Kejelcha, napriek tomu, že je znovu aktivovaná na posledné kolo.


"Mám dlhý krok, je to tak, ako som bežať," vysvetľoval po takmer páde s 200m ísť. "Nedivím sa nikomu, ale aj v tréningu niekedy moji partneri chytiť nohu, čo je dôvod, prečo som sa niekedy musí byť na prednej alebo zadnej, alebo zostať vonku."

V dámskeho skok o žrdi Holly Bradshaw bol potešený skončiť siedmy po tom, čo strávil veľa z posledných dvoch rokoch zranených.V nahromadenie do Pekingu, Bradshaw ukázal, že ona bola "ako malé dieťa" po klenba prvýkrát za 14 mesiacov po vážnom zranení chrbta a jej skok 4.70 naznačuje, že by mohla byť jedným sledovať v predohre k . Rio olympijských hier

Bradshaw, ktorej klenba bol len jeden centimeter pod vonkajším britskej záznamu, povedal: "bol to naozaj ťažký posledných pár rokov a tento rok nebolo hladkú jazdu vôbec.Ak chcete byť odmenený 4.70 vôľou a prvými ôsmimi na svete, je to skvelý odrazový mostík k Riu. "

Kubánsky yarisley silvaová získala zlato s klenbou 4.90, brazílska Fabiana Murerová bol d ruhý po preberal na 4.85 a grécky Nikoleta Kyriakopoulou bol tretí po odstránení 4.80.

na inom mieste, britský Európska 400m prekážok zlatým medailistom Eilidh Child zostalo podráždený po skončení šiesta vo finále.

"bolo to všetko trochu chaotický," priznala po stopovanie 54.78sec za Českú Zuzana Hejnová, ktorý zmiernil na iný svetový titul v 53.50, s americkými športovcami Shamier Malých a Cassandra Tate užívajúcich striebro a bronz. "Mám pocit, že by mali patriť medzi medailí a ja som pocit, akoby som hádzať tieto príležitosti preč. "

Betclic-Uvítací bonus vyzdvihnete tu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.