fredag den 21. juli 2017

Chorý Kreuziger: Ak máte v tíme ružový dres, nechcete vzdať

Dva týždne držal pozíciu v Top 10. Lenže počnúc 16. etapou do Apriky začal výraznejšie strácať.

Najprv preto, že po Contadorovu stavky online defekte ho tím obetoval a stiahol k Španielovi, načo musel Kreuziger v údolí pred Mortirolem zo seba takmer vymackat dušu. Dlhé kilometre tu ťahal svojmu lídrovi tempo, aby čo najviac znížil jeho stratu na najväčších konkurentov.

Pri takomto vzopätie sám odčerpal pod Mortirolem príliš veľa síl - a do cieľa etapy následne dorazil s mankom 27 minút.

Lenže čoskoro bolo ešte horšie. Ochorel črevnú chrípku.

"Čo som zjedol, nevydržalo vo mne ani pol hodiny," líčil v milánskom cieli. "Takže etapy, ktoré potom nasledovali, boli pre mňa veľmi náročné. Nemal som v nich vôbec silu.Sedemhodinovej etapy sa jednoducho bez väčšieho množstva energie moc dobre obísť nedajú. Našťastie som ich nakoniec vždy nejako prečkal. Ale pri etape do Cervinie, keby Alberto nebol v ružovom drese, tak by som z toho kola zliezol. "

Bola to Kreuzigerova dvanásta Grand Tour kariéry. Z tých minulých má štyri umiestnenia v Top 10, vrátane 5.


miesta na Tour aj na Gire. Naopak iba raz do cieľa nedošiel, pri stavkovanie online Vuelte 2013.

"Vtedy som zabalil, pretože som šialene premrzol," spomína. "Inak som vždy mával nejaký deň alebo dva dni zlé, ale zakaždým som sa s tým vysporiadal. Lenže tu to bolo so mnou naozaj veľa vážne, v prvých dňoch choroby som navyše mal aj ľahkú horúčku.Al e ako hovorím, keď máte v tíme ružový dres, nechcete sa vzdávať. "

V celkovom poradí obsadil 28. miesto so stratou 1:47 hodiny na víťazného tímového lídra Contadora.

Celkovo tak nahliada na Giro z dvoch rôznych uhlov. "Ako tím samozrejme musíme byť spokojní, tím bol perfektný od úvodnej časovky družstiev až po poslednú etapu, kedy sme tam zase boli s Albertom vpredu."

Ale čo sa týka jeho samotného…

"…tak samozrejme od tej doby čo Alberto pichol a čo som ochorel, išlo to so mnou trochu z kopca. Ale stále dúfam, že objem Giro bude pre mňa pozitívny smerom k Tour.Verím, že všetko dobre dopadne (u júnové arbitráži) a na Tour budem lepší. "

stavky

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.