søndag den 23. juli 2017

Kolocová a Skalníková rieši, čo bude ďalej. Zatiaľ dohodnuté nie sú

Sezónu, ktorú Kolocová roztrieštil rozchod s dlhoročnou parťáčkou Markétou Sluková, zakončili cez víkend v Opave druhým miestom na turnaji Super Cupe. Pred tým vyhrali domáci šampionát a pri spoločnej premiére skončili tretí na Super Cupe v Prahe.

"Na tom, čo bude ďalej, zatiaľ nie sme nijako dohodnuté," priznala Kristína Kolocová. "Teraz si dáme voľno a všetko budeme riešiť počas jesene a zimy."

Neplánujú ani spoločnú zimnú prípravu. "Nejaké varianty sú, ale nechávame všetko otvorené," dodala Kolocová. "Chuť pokračovať by bola, ale otázkou je, čo na to okolnosti…" usmiala sa Hana Skalníková.

Okolnosťami myslí predovšetkým svojho osemmesačného syna. "Nedokážem odhadnúť, čo bude za pol roka, ako to budeme zvládať na príklad s jazdením po svete.Ešte sa o všetkom budeme baviť. "

Isté je, že Skalníková sa nemôže Beach venovať naplno. "Na turnaji, keď nehrám, nemám úplne čas hodiť si nohy hore. Musím sa postarať o syna, ale vždy mám niekoho sebou - babičky, manžela. Bez ich pomoci by to vôbec nešlo. "

Kolocová potvrdzuje, že spolupráca oboch hráčok by nebola jednoduchá. "Hanka je z Brna, má dieťa. Situácia je zložitá a úplne nevieme, ako ju vyriešiť, "podotkla Kolocová, ktorá je z Prahy.

Uznáva, že nájsť dobrú hráčku nie je vôbec jednoduché. "Nehovorím, že v Česku nie sú, ale sú relatívne nízke. Svetovým trendom sú veľa vysoké volejbalistky. Sama som veľmi malá, takže by som k sebe potrebovala niekoho gigantického, ale takú hráčku tu nemáme ani jednu. O to ťažšie to je.Na druhú stranu aj bojovná hra môže byť úspešná, čo sme si s Hankou overili. Otázkou je, či by to stačilo na medzin árodnú úroveň. "

Kým Kolocová sa po rozchode so Sluková stiahla zo svetových turnajov a musela zľaviť zo svojich cieľov, Skalníková nečakane vyletela nahor a má za sebou nebývalo úspešnú sezónu.

"Ani by som tomu sezona nehovorila," podotkla. "Obišiel som nejakých sedem osem turnajov, z toho tri s Tinou.Hrá sa nám spolu dobre. "

Hana Skalníková, niekdajší akademická majsterka sveta spolu s Terezou Petrovou, po narodení syna neplánovala tak rýchly a úspešný návrat na piesok. "Keby mi to niekto povedal pred dvoma mesiacmi, tak by som bola dosť prekvapená."

Uznáva, že do tímu ku Kolocová jej pomohlo, že nemala stálu spoluhráčku. "Predtým som každý turnaj hrala s niekým iným," potvrdila. "Týna to vedela, tak voľba padla na mňa, aby netrhala žiadnu ďalšiu dvojicu."

Skalníková záujem Kolocová potešil. "Je to hrejivý pocit, že takáto hráčka si chce so mnou zahrať, že si my slia, že by to so mnou mohlo byť dobré." Čo však bude ďalej?

Mohla by jedna z najúspešnejších slovenských beachvolejbalistek Kristýna Kolocová skončiť vo Svetovej sérii? "Aj to môže byť variant," priznala. "Ale rada by som pokračovala.Uvidím, ako to všetko dopadne. "


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.